Lékárny Dr.Max
Představení společnosti
Lékárny Dr.Max vznikly v roce 2006 spojením více veřejných lékáren na celém území Slovenska. Právně lékárny vystupují jako samostatné společnosti s ručením omezeným, které jsou spravovány mateřskou společností MIRAKL, a.s.
V současné době síť tvoří cca 200 lékáren na Slovensku, s 1 300 zaměstnanci.
Požadavky na výběr dodavatele
Před implementací docházkového systému si naše společnost stanovila následující požadavky:
- Docházkový systém bude oboustranně propojen na mzdové řešení společnosti SOFTIP, a.s.
- Dojde k zjednodušení plánování směn v jednotlivých lékárnách
- Bude přesně evidována práce zaměstnanců pro jiné lékárny
- Systém bude obsahovat schvalování odměn včetně importu podkladů z datového skladu
- Evidence a schvalování velkého množství cestovních příkazů bude součástí docházky
- Uzávěrka podkladů pro zpracování mezd bude zkrácena na druhý den v měsíci
- Systém bude umožňovat rozšíření evidence personalistiky – přihlašování na školení a hodnocení zaměstnanců
Realizace
Implementace docházkového systému ve společnosti MIRAKL a.s. je založena na softwarovém řešení. Klíčový je webový portál, který umožnuje plánování směn, evidenci docházky, plánování dovolené a jiných absencí, zápis pracovních cest s vyúčtováním náhrad, schvalovací proces odměn.
Zavedení systému bylo rozděleno do několika etap. První fázi jsme zahájili plánováním směn a samotnou evidencí docházky, druhá fáze obsahovala propojení na datový sklad a implementaci systému schvalování odměn. Třetí fáze zahrnovala evidenci služebních cest a výpočet cestovních náhrad. Následovala evidence školení, přihlašování se na interní firemní školení.
Po zvládnutí všech etap se podařilo implementovat docházkový systém, který odstranil zasílání podkladů o docházce zaměstnanců v Excelu. Došlo k zpřehlednění a zefektivnění rozdělování odměn a bonusů zaměstnanců dle definovaných kritérií. Přenesení zodpovědnosti za zadání služebních cest na zaměstnance znamenalo výrazné zjednodušení této evidence.
Po úspěšné implementaci docházky přišly na řadu personální moduly. V první fázi byl implementován modul pro evidenci školení. Zaměstnanci se mohou přihlašovat na vnitřní školení přímo z webového portálu. Naleznou tam také informace o získaných kreditech a výsledky z e-learningu. Připravovaným krokem jsou implementace modulů – plánování mezd a kompetenční modely.
Implementované systémy
Docházkový systém – licence pro 1 500 zaměstnanců, moduly – služba, webový portál, plánování kapacit, cestovní náhrady
Personální systém – licence pro 1 500 zaměstnanců, moduly – hodnocení zaměstnanců, webový portál, evidence dokumentů, školení zaměstnanců, propojení na e-learning.
Rychlý kontakt
RON Software, spol. s r.o., Rudé armády 2001/30a, 733 01 Karviná-Hranice / tel.: +420 595 538 200 / e-mail: software@ron.cz / GPS: N 49.871959, E 18.54887
- Home (SK) /
- O spoločnosti /
- Kontakty /
- Reference /
- Ceník /
- Ke stažení /
- Školení /
- Přejděte k nám /
- PR servis /
- Mapa webu