SOFTWARE - DOCHÁZKA 4
Program DOCHÁZKA 4, obsahuje nemalé množství nových vlastností a možností. Při vývoji byl kladen důraz na zlepšení a zjednodušení práce při zpracování docházky. Hlavní a významnou změnou je kompletní přepracování obrazovky editace docházky. Popis hlavních změn naleznete níže.
Uživatelské prostředí
- nové grafické prostředí programu
- rychlé menu ve dvou režimech - pouze ikony, ikony s popisem
- implementace Drag & Drop při přiřazování kalendáře, id média, rozdělení osoby v kartě zaměstnance
- možnost změny období kliknutím na název měsíce v aplikaci vpravo dole
- nové zobrazení všech přiřazených rozdělení zaměstnance v jednom seznamu v kartě zaměstnance
Editace docházky
- okno editace docházky má uživatelsky definovanou velikost a neomezený počet sloupců pro zobrazení denních výsledků
- ke grafickému dennímu náhledu docházky doplněn i textový denní náhled podle původní docházky
- v grafickém náhledu doplněna možnost volitelně zobrazit začátek a konec směny zvolenou barvou
- možnost vložení poznámky k jednotlivým dnům v editaci docházky
- možnost vložení poznámky u vložených mzdových položek v editaci docházky
- možnost vložení poznámky u plánování absencí
- zobrazení fotografie zaměstnance
- zobrazení příznaku zpracováno ve mzdách přímo ve formuláři editace
Zobrazení denních výsledků
- možnost nastavení libovolného počtu sloupců s denními výsledky v grafickém náhledu
- možnosti zobrazení libovolné hodnoty vypočtené vzorcem
- možnosti přímé editace libovolného denního výsledku v přehledu
- možnost nastavení barvy zvoleného denního výsledku na základě podmínky (například záporné hodnoty červeně)
Zobrazení měsíčních výsledků
- možnost nastavení libovolného počtu měsíčních výsledků v panelu měsíčních výsledků
- možnosti zobrazení libovolné hodnoty vypočtené vzorcem
- možnosti přímé editace libovolného měsíčního výsledku
- možnost nastavení barvy zvoleného měsíčního výsledku na základě podmínky (například záporné hodnoty červeně)
V dolní oblasti formuláře editace docházky doplněny na záložkách tyto seznamy
- seznam záznamů zpracované docházky
- záznamy původní docházky
- historie průchodů
- absence
- měsíční výsledky
- denní výsledky
- cestovní náhrady
- výsledky za variabilní období
- výsledky omezení
- mzdové položky
- výroba
Plánování a vkládání dat
- možnost plánovat půldny dovolené a absence s udáním času od -do
- možnost vkládat půldny dovolené v editaci docházky
- inteligentní systém vkládání intervalů – systém navrhne časy pro vložení
Výpočet
- Přesčasy jsou nyní jako samostatný seznam. Operace přesčasů jsou nyní přiřazovány jednotlivým nastavením přesčasu. Jednotlivé záznamy nastavení přesčasů jsou v kalendáři přiřazovány metodou přesouvání záznamů ze seznamu dostupných přesčasů do seznamu přiřazených přesčasů. U přiřazených přesčasů v kalendáři se zadává platnost od a platnost do kdy je přesčas v kalendáři platný. Nyní stačí definovat vlastnosti přesčasu jednou a přiřadit ho k více kalendářům.
- Příplatky jsou nyní jako samostatný seznam. Jednotlivé záznamy nastavení příplatků jsou v kalendáři přiřazovány metodou přesouvání záznamů ze seznamu dostupných příplatků do seznamu přiřazených příplatků. U přiřazených příplatku v kalendáři se zadává platnost od a platnost do kdy je příplatek v kalendáři platný. Nyní stačí definovat příplatek jednou a přiřadit ho k více kalendářům.
- Nastavení výpočtů výsledků vzorcem je nyní jako samostatný seznam. Jednotlivé záznamy nastavení výpočtu výsledku jsou v kalendáři přiřazovány metodou přesouvání záznamů ze seznamu dostupných nastavení výpočtu výsledků do seznamu přiřazených nastavení. U přiřazených nastavení výpočtu v kalendáři se zadává platnost od a platnost do kdy je nastavení výpočtu v kalendáři platné. Nyní stačí definovat vzorec pro časovou složku jednou a přiřadit ho k více kalendářům.
- Nástroj pro přiřazení přesčasů, příplatků a vzorců do vybraných kalendářů - v případě vytvoření nebo změny výpočtu přesčasů, příplatků nebo použití vzorců stačí změnit definici v číselníku a změny jsou provedeny ve všech kalendářích, ve kterých je přesčas (příplatek nebo vzorec) použit.
Rozšířeny možnosti výpočtu výsledků vzorcem
- doplněny proměnné představující již vypočtené hodnoty časových složek. Proměnné představující již vypočtenou časovou složku vzorcem mají prefix _HV_..., _DV_..., _KV_... .
- doplněny proměnné hodnot časových složek z předchozího dne při výpočtu vzorců denních výsledků, tyto proměnné začínají dvěma podtržítky __, stejně jako již stávající proměnné u měsíčních a variabilních výsledků.
- do nastavení vzorců ve vlastnostech typů časových složek doplněna volba "Zrušit záznam s nulovým výsledkem". Tato volba určuje, zda záznamy s nulovou hodnotou všech složek (dny, hodiny, kalendářní dny) budou, při výpočtu výsledků docházky, z databáze zrušeny.
- do nastavení vlastnosti časové složky mzdy doplněna volba: "Nepřepočítávat měsíční výsledek". Tato volba může být užitečná při importu měsíčního výsledku z externího zdroje dat, nebo pokud je umožněna editace daného měsíčního výsledku uživatelem, který může být pak dále použit ve vzorcích pro výpočet dalších měsíčních výsledků.
Moduly
- Nový modul – SLUŽEBNÍ CESTY – kompletní výpočet cestovních náhrad
- Nový modul – EVIDENCE VÝROBY – sledování práce na zakázkách, výrobcích, …
- Přepracován modul PLÁNOVÁNÍ KAPACIT – umožňuje individuální plánová směn se systémem schvalování plánů, porovníní s docházkou, atd.
- Modul RON PORTÁL – nová editace docházky přes internetový prohlížeč, systém schvalování absencí s mailingem žádanek a potvrzení.
- Modul RON KLIENT+ mobilní aplikace pro iOS a Android
Nastavení systému, bezpečnost, databáze
Zabezpečení
- nastavení zabezpečení - k přiřazení členů ke skupinám pro zabezpečení pro aplikaci doplněno nastavení platnosti od a platnosti do - nyní právo uživatele aplikace vidět zaměstnance v přiřazených skupinách pro zabezpečení v aplikaci závisí také na platnostech přiřazení daných zaměstnanců v daných skupinách a aktuálně zvoleném období
- synchronizace skupin pro zabezpečení v aplikaci podle rozdělení nyní synchronizuje i platnosti přiřazení zaměstnanců
- implementace SHA1 a MD5 pro kódování hesel v modulu intraweb
Formuláře, nastavení
- do formuláře směny doplněna volba "Aktivní". V kalendáři se již nebudou nabízet neaktivní směny
- ve formuláři kalendáře doplněna poznámka
- ve formuláři operace docházky doplněn příznak „systémová". Při přiřazení operací pro výpočet přesčasů a příplatků jsou nabízeny pouze nesystémové operace
- rozšíření modulu výroba o zadávání času od - do
- ve formuláři terminál doplněno přiřazení na rozdělení
- při rušení záznamu v seznamech se v dotazu již nezobrazují hodnoty polí, na které uživatel nemá právo čtení
Databáze, nastavení systému
- Nový systém aktivace programu
- Při spouštění agentů doplněna kontrola na nedokončenou restrukturalizaci. Pokud je spuštěna úloha služby potom agent, který realizuje danou úlohu, zkontroluje, zda probíhá restrukturalizace, a v případě že ano (nebo nebyla korektně dokončena), potom danou úlohu neprovede.
- Doplněna možnost spouštět skripty (uživatelské funkce) jako události při spuštění a ukončení aplikace.
- Do nastavení exportu ve formuláři nastavení aplikace doplněna volba: "Volba rozdělení před exportem". Lze tedy exportovat data do mzdového systému postupně po střediscích.
- Přepracován dialog pro připojení k databázi, možnost vytvoření databáze přímo z programu.
- Přístup do centra podpory zákazníků (helpdesk) přímo z programu.
- Podpora UNICODE - Unicode je jednotný globální standard pro kódování znaků všech existujících abeced, který odstraňuje nutnost používat pro různá jazyková prostředí různé kódové stránky pro kódování znaků abecedy. V praxi to např. znamená, že programy podporující Unicode používají na různých jazykových verzích Windows jednotné kódovaní znaků a při změně prostředí nedochází k deformaci textu, který byl vytvořen v jiném jazykovém prostředí a který obsahuje diakritiku. To se týká jak prostředí programu, tak dat zapsaných v prostředí programu.
- Řada drobných úprav a vylepšení ...
Terminály
- podpora nových biometrických terminálů BIOSTATION
- podpora nových terminálů, které ukládají fotografii osoby při snímání DT1000C
Reporty
- nový manažer sestav s novými možnostmi výběru dat – seznam středisek, seznam osob, …
- nový nástroj pro vytváření exportů dat do Excelu
PORADÍME VÁM
→Uživatelské dotazy k jednotlivým systémům prosím směřujte do centra podpory zákazníků.
Rychlý kontakt
RON Software, spol. s r.o., Rudé armády 2001/30a, 733 01 Karviná-Hranice / tel.: +420 595 538 200 / e-mail: software@ron.cz / GPS: N 49.871959, E 18.54887
- Home (CZ) /
- O společnosti /
- Reference /
- Ke stažení /
- Školení /
- Přejděte k nám /
- PR servis /
- Kontakty /
- KARIÉRA /
- Gdpr /
- Mapa webu