RON KLIENT+
Zvláště společnosti, které zaměstnávají terénní pracovníky a které chtějí jednoduše a s nízkými pořizovacími náklady evidovat jejich docházku, ocení tuto aplikaci. Uplatnění RON Klient+ najde také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce na vlastních mobilních telefonech. Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen. Vedení společnosti takto získá informaci, zda je a/nebo byl zaměstnanec (včas) u zákazníka.
Funkce mobilního klienta
Evidence docházky na mobilním telefonu
- Vložení docházky (začátek a konec práce, přerušení pracovní doby – lékař, přestávka atd.).
- Přidání GPS souřadnice k uloženému záznamu nebo dohledání adresy místa, z něhož byl proveden záznam do docházky.
Plánování dovolené a jiných nepřítomností
- Vložení požadavků na dovolenou nebo jinou nepřítomnost.
- Zobrazení stavu, zda byla žádost schválena.
- Schvalování nepřítomností dle nastavených oprávnění
Prohlížení docházky
- Přehled výsledků docházky na denní a měsíční úrovni.
- Kontrola odpracovaných hodin, přesčasů, nepřítomností.
Monitorování
- Zobrazení přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců.
- Proklik z monitorování do detailu kontaktu s možnosti telefonování, nebo zaslání zprávy
Firemní kontakty
- Zobrazení seznamu zaměstnanců s telefonním číslem a e-mailem.
- Možnost zaměstnanci zatelefonovat nebo odeslat email, SMS pouhým proklikem.
Kalendář
- Zobrazení kalendáře zaměstnance s možností nastavení zobrazení směn, nepřítomností
- Zobrazení plánu směn, kdy si uživatel může zobrazit seznam zaměstnanců, kteří budou daný den na dané směně (například mistr nebo teamleader)
Aplikace je určena pro mobilní telefony s operačním systémem Android a iOS. V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.
Popis technické funkčnosti
V modulu SLUŽBA je spuštěna úloha „Komunikační server“, které zajišťuje komunikaci mezi mobilními telefony s operačním systémem Android a iOS a docházkovou databází. Na firemním firewallu je potřeba zpřístupnit tuto službu, tak aby se mobilní telefony dostaly k této službě (povolení nastavitelného portu).
V aplikaci docházka je možné jednotlivým zaměstnancům definovat práva pro používání mobilní aplikace.
Zaměstnanec si stáhne z Google play aplikaci RON Klient+, nastaví název komunikačního serveru a komunikační port. Po spojení je zaměstnanec vyzván k zadání osobního čísla a případně hesla. Po registraci je možné RON Klienta+ používat. V případě uživatelů iOS si vyžádejte u naši společnosti sadu instalačních kódů pro instalaci.
PORADÍME VÁM
→Uživatelské dotazy k jednotlivým systémům prosím směřujte do centra podpory zákazníků.
Rychlý kontakt
RON Software, spol. s r.o., Rudé armády 2001/30a, 733 01 Karviná-Hranice / tel.: +420 595 538 200 / e-mail: software@ron.cz / GPS: N 49.871959, E 18.54887
- Home (CZ) /
- O společnosti /
- Reference /
- Školení /
- Přejděte k nám /
- PR servis /
- Kontakty /
- KARIÉRA /
- Gdpr /
- Mapa webu