RON KLIENT+

Zvláště společnosti, které zaměstnávají terénní pracovníky a které chtějí jednoduše a s nízkými pořizovacími náklady evidovat jejich docházku, ocení tuto aplikaci. Uplatnění RON Klient+ najde také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce na vlastních mobilních telefonech. Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen. Vedení společnosti takto získá informaci, zda je a/nebo byl zaměstnanec (včas) u zákazníka.

 

Funkce mobilního klienta

  

Evidence docházky na mobilním telefonu

  • Vložení docházky (začátek a konec práce, přerušení pracovní doby – lékař, přestávka atd.).
  • Přidání GPS souřadnice k uloženému záznamu nebo dohledání adresy místa, z něhož byl proveden záznam do docházky.

Plánování dovolené a jiných nepřítomností

  • Vložení požadavků na dovolenou nebo jinou nepřítomnost.
  • Zobrazení stavu, zda byla žádost schválena.
  • Schvalování nepřítomností dle nastavených oprávnění

Prohlížení docházky

  • Přehled výsledků docházky na denní a měsíční úrovni.
  • Kontrola odpracovaných hodin, přesčasů, nepřítomností.

Monitorování

  • Zobrazení přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců.
  • Proklik z monitorování do detailu kontaktu s možnosti telefonování, nebo zaslání zprávy

Firemní kontakty

  • Zobrazení seznamu zaměstnanců s telefonním číslem a e-mailem.
  • Možnost zaměstnanci zatelefonovat nebo odeslat email, SMS pouhým proklikem.

Kalendář

  • Zobrazení kalendáře zaměstnance s možností nastavení zobrazení směn, nepřítomností
  • Zobrazení plánu směn, kdy si uživatel může zobrazit seznam zaměstnanců, kteří budou daný den na dané směně (například mistr nebo teamleader)

 

Aplikace je určena pro mobilní telefony s operačním systémem Android a iOS. V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.

 

Popis technické funkčnosti

V modulu SLUŽBA je spuštěna úloha „Komunikační server“, které zajišťuje komunikaci mezi mobilními telefony s operačním systémem Android a iOS a docházkovou databází. Na firemním firewallu je potřeba zpřístupnit tuto službu, tak aby se mobilní telefony dostaly k této službě (povolení nastavitelného portu).

V aplikaci docházka je možné jednotlivým zaměstnancům definovat práva pro používání mobilní aplikace.

 

Zaměstnanec si stáhne z Google play aplikaci RON Klient+, nastaví název komunikačního serveru a komunikační port. Po spojení je zaměstnanec vyzván k zadání osobního čísla a případně hesla. Po registraci je možné RON Klienta+ používat. V případě uživatelů iOS si vyžádejte u naši společnosti sadu instalačních kódů pro instalaci.

 


Náhledy

Vložení záznamu docházky
Přehled naplánovaných nepřítomností
Monitorování - zobrazení přítomnosti zaměstnanců
Přehled denní docházky
Přehled měsíční docházky
Můj kalendář se zobrazením směn a nepřítomností
Přehled zaměstnanců na směnách
Firemní kontakty

VŠE PRO PERSONALISTU

Specializujeme se na vývoj a prodej informačních systémů pro personální oddělení. Pomocí našich produktů personalista získá kvalitní ...

Produkty

PORADÍME VÁM

Uživatelské dotazy k jednotlivým systémům prosím směřujte do centra podpory zákazníků.

Podpora

CO UMÍME

Zabýváme se komplexními dodávkami našich systémů, včetně analýzy, montáže, instalace, implementace a školení uživatelů. Provádíme ...

Služby

ZPRACUJEME MZDY

Správné vedení mzdové agendy vyžaduje znalost zákonů, novinek a komunikaci s úřady. V dnešní době je správným řešením v této ...

účetnictví a mzdy

Rychlý kontakt

RON Software, spol. s r.o., Rudé armády 2001/30a, 733 01 Karviná-Hranice / tel.: +420 595 538 200  / e-mail: software@ron.cz / GPS: N 49.871959, E 18.54887

Kontaktujte nás Kontaktujte nás

RON Software, spol. s r.o.

Rudé armády 2001/30a

733 01 Karviná-Hranice

tel.: +420 595 538 200

e-mail: software@ron.cz

GPS: N 49.871959, E 18.54887