RON KLIENT
Zvláště společnosti, které zaměstnávají terénní pracovníky a které chtějí jednoduše a s nízkými pořizovacími náklady evidovat jejich docházku, ocení tuto aplikaci. Uplatnění RON Klient najde také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce na vlastních mobilních telefonech. Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen. Vedení společnosti takto získá informaci, zda je a/nebo byl zaměstnanec (včas) u zákazníka.
Funkce mobilního klienta
Evidence docházky na mobilním telefonu
- Vložení docházky (začátek a konec práce, přerušení pracovní doby – lékař, přestávka atd.).
- Přidání GPS souřadnice k uloženému záznamu nebo dohledání adresy místa, z něhož byl proveden záznam do docházky.
Plánování dovolené a jiných absencí
- Vložení požadavků na dovolenou nebo jinou absenci.
- Zobrazení stavu, zda byla žádost schválena.
Prohlížení docházky
- Přehled výsledků docházky na denní a měsíční úrovni.
- Kontrola odpracovaných hodin, přesčasů, absencí.
Monitorování
- Zobrazení přítomnosti zaměstnanců.
Firemní kontakty
- Zobrazení seznamu zaměstnanců s telefonním číslem a e-mailem.
- Možnost zaměstnanci zatelefonovat nebo odeslat email pouhým proklikem.
Aplikace je určena pro mobilní telefony s operačním systémem Android. V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.
Popis technické funkčnosti
V modulu SLUŽBA je spuštěna úloha „Komunikační server“, které zajišťuje komunikaci mezi mobilními telefony s operačním systémem Android a docházkovou databází. Na firemním firewallu je potřeba zpřístupnit tuto službu, tak aby se mobilní telefony dostaly k této službě (povolení nastavitelného portu).
V aplikace docházka je možné jednotlivým zaměstnancům definovat práva.
Zaměstnanec si stáhne z Google play aplikaci Ron klient, nastaví název komunikačního serveru a komunikační port. Po spojení je zaměstnanec vyzván k zadání osobního čísla a případně hesla. Po registraci je možné Ron klienta používat.
PORADÍME VÁM
→Uživatelské dotazy k jednotlivým systémům prosím směřujte do centra podpory zákazníků.

Rychlý kontakt
RON Software, spol. s r.o., Rudé armády 2001/30a, 733 01 Karviná-Hranice / tel.: +420 595 538 200 / e-mail: software@ron.cz / GPS: N 49.871959, E 18.54887
- Home (CZ) /
- O společnosti /
- Reference /
- Ke stažení /
- Přejděte k nám /
- PR servis /
- Kontakty /
- KARIÉRA /
- Mapa webu